Kväll

Nu har jag fått tillbaka lite energi så nu blir det plugga för fullt. Det låter inte så kul men jag måste för att komma ifatt igen. Jag låg jätte bra till innan jag blev sjuk, men nu har allt rasat samman. Jag måste bli bra tills på måndag då är det avslutningsfest som jag är med och arrangerar. Har noll koll på allt nu känns det som. Jag är just nu bara stressad och förvirrad av alla saker som händer och sker. Det blir te, tv, sova och hostmedicin senare ikväll. Jag tänkte just säga att den nya blogg platsen var väldig snabb och bra att ladda upp bilder på men nu ångrar jag mig. Den är jätte seg och det är idiotiskt att försöka ladda upp bilder mellan klockan 18-20.00.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0