Helg resumé

Har haft fullt upp hela helgen och har inte hunnit bloggat så här kommer en resumé om vad som har hänt mig under helgen.

Torsdag: Dagen var lång och seg. Repade och det gick sådär..... Det var sista repet och jag kan inte vara med på konserten vi skulle spela på.  Det är tråkigt när vi har övat hela våren ihop. Hade även fys träning i skogen som gick skit. Kan inte andas när det är pollen ute. Hela torsdagen var skit med andra ord.

Fredag: Städdag i skolan som avslutades med en teater i stan. Jag fattade ingenting av teatern men den var  rätt så okej endå.  Fikade på stan och det behövdes verkligen på grund av värmen. Jag var väldigt trött så dagen slutade med natur godis och tv.

Lördag: Jätte varm och trevlig dag! Var med E och A. Vi köpte glass och solade hela dagen. På kvällen hade vi mysigt på ett  berg med solnedgången och massor av myggor. 

Bilder på Fredagens Outfit och mitt  goda natur godis 

Ha de bra!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0