Gladiatorsandaler - Sommarens Skotrend

Som ni säker vet är gladiatorsandalerna sommarens stora skotrend. De finns i många olika utföranden, modeller, märken och färger. Personligen tycker jag mest om svarta och bruna som har lite högre snörning. Jag gjorde ett kollage med gladiatorsandaler och liknande modeller i olika prisklasser. Minst ett par kommer att sitta på mina fötter innan sommaren är slut. Det gäller att passa på att fynda nu när det finns mycket att välja på och stora utbud. Ett bra tips om du bor i Stockholm eller Göteborg är att gå in på Topshop. Där finns det massor av olika modeller och färger. Tyvärr finns det inte Top Shop här i Norrköping så jag får nöja mig med det vi har eller ta en shoppingtripp till Stockholm.


 Budget är från 100:- till 300:-  Märken/Butiker: H&M, Asos, Din Sko, Top Shop, Veromoda
 Medel är från 300:- till 600:-    Märken/Butiker: Din sko, H&M, La redoute, Scorett, Wedins, Top Shop
 Lyx är från1000:- till 3000:-      Märken/Butiker: Dolce Gabbana, Bianco, Acne, Carshoe

Jag markerade mina favoriter i varje prisgrupp med ett litet rosa hjärta.

Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi ska ju till stockholm i sommar på shoppingtur!!! krya på dej <3 PUSS

2008-05-28 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0