Gladare

Nu är jag lite gladare och piggare. Mamma och syrran kom precis hem med fredags mys lantchips och några roliga tidningar. Det piggade upp för tillfället. Jag upptäckte också att jag hade fått ett litet brev med en inbjudan. En roligt tjejkväll den 24:e jag blev glad men efter några minuter märkte jag  inte kunde då, så typiskt..... plus att D frågade om jag ville komma på fest den 23:e men jag ska jag på handbollscup 23:e till 25:e, det händer alltid mycket saker i maj och allt är på samma dagar och tider. Maj är en körig månad nästa veckan som kommer är det Stockholm, läger, Linköping och hanbollscup som gäller. Nu är jag deppig igen och känner mig som en riktigt sjukling hoppas att ni får en bättre fredag än vad jag har......


Ha de bra!
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0