Dagens shopping

Har typ hunnit med allt jag skulle göra idag förutom att sola men de får bli en annan dag. Jag har skit ont i händerna från igår. Var och städade ut/ renoverade våran båt inför sommaren och det var ett mycket slitsamt jobb men vädret var jätte fint idag så jag och mamma cyklade till stan. Det var lite folk i city och tomt i vissa butiker. SKÖNT. Jag shoppade lite behövande kläder och fikade som vanligt. Det går inte att gå på stan och shoppa utan fika. Idag blev det en hälsomacka med cola på Lindahls. Hittade en ny affär med skor vissa var snygga och andra katastrof men snygga väskor hade de. Köpte lite linnen som blir perfekta till sommaren. Den randiga tröjan är tänkt för det marina mode som är inne till sommaren igen. Men du måste jag plugga lite mer inför veckan.  Bloggar lite imorgon om jag hinner......

♥ Vår/sommar jacka från VILA
♥ Ballerinaskor från Belle Shoes
♥ Ett linne och en T-shirt från MQ 
♥ Ett linne och en top från Bik Bok

image6
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha sant. Har faktiskt hänt nån gång för många år sedan. Skrattade verkligen inte då hehe =P

2008-05-05 @ 15:25:16
URL: http://jesisi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0