Torsdag 26 Juni

Igår hände det inte så mycket, var och hälsade på mormor lite och överraskade med jordgubbar och glass.
Idag har det inte hänt så mycket heller. Jag har mest tagit det lugnt, köpt nya arbetsbyxor och varit lite med min uttråkade syster. Nu är kusinen här och jag ska städa och rensa ut min garderob som är helt överfull.
Det skulle vara skönt med en walk in closet men det får tyvärr inte plats. Jag får låna C walk in closet istället när den är färdig. Det finns inte så mycket mer att berätta om vad som har hänt idag.
Jag får väl hitta på något senare, eventuellt träna eller ringa någon rolig typ.
Måste börja träna mer, har tappat formen totalt. Igår sprang jag en runda på 5,3 km på alldeles för lång tid.
Nu får det bli skärpning. 

Ha de bra! 


Kommentarer
Postat av: Carro

Det går dock inte så bra med min garderob, typ allt är kvar :/



2008-06-30 @ 09:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0