Tisdag 2 Juni

Idag har jag jobbat 7 timmar och är helt slut plus att mina fina och välmanykerade naglar är förstörda. Imorgon blir det inget jobb, jag var ju duktig och gjorde färdigt allt idag så nu räcker det att jag kommer nästa vecka igen. I kväll har jag tänkt och ta det lugnt och slappa men först ska jag ta en liten powerwalk med mamma innan jag säckar ihop helt.

Tidigare idag köpte jag något som är värt att tipsa om.  Fruits and Nuts och Energy Kick från Parrot. Det är perfekta att äta när man behöver lite extra energi. Jag tyckte att de var supergoda, men tyvärr inte så nyttiga.

En annan god sak just nu som hör till säsongen är jordgubbar. De blir bara godare och godare och snart är säsongen över. Det märks på priset som nu ligger på 25:-/litern förut var priset ca 35:-/litern. Det gäller att passa på när det finns. Bloggar lite imorgon om jag hinner, kanske mode/trendinlägg. Det var längesen.

Ha de bra!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0