Söndag 29 Juni

Idag har det verkligen varit en riktig slappar dag.
 Har inte gjort så mycket men igår tog jag tag i mon garderob. (Det behövdes verkligen). Där hittade jag kläder som var 4-5 år gamla. Mycket var utväxt och det skänktes till lilla syster.
Nu är den mycket trevligare och innehåller kläder som jag använder och kan ha.
 Hittade även några trevliga väskor som säkert kommer att användas någon gång.

Vädret är äntligen på väg åt det bättre. Nu vill jag bara sola och bada efter allt regn och skitväder.
Nästa vecka har jag inget planerat bara jobbet och sen får vi se vad som händer, om det är bra väder blir det förhoppningsvis bad någonstans.

Nu ska jag äta och träna på ett pass som jag aldrig har varit på tidigare. Det ska bli skönt att träna. Jag har tappat formen helt sen handbollsträningarna slutade, men nu ska det bli ändring på det.

Ha de bra!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0