Måndag 23 Juni

Äntligen är det sommarlov och jag har haft fullt upp nu i början med massor andra saker än att blogga.
 
Jag fixade sommarjobb samma dag som skolavslutningen. Det var skönt att ha det klart efter alla ansökningar som man har lagt ner tid på.

Just nu är jag lite trött och sliten av allt arbete men ska försöka blogga lite mer nu när det är sommalov och man har all tid i världen på sig att göra saker.

Midsommarafton var helt okej och spenderades med familj och vänner och senare på kvällen hos min bästa vän. Mycket trevlig dag/kväll/natt.

Imorgon blir det upp tidigt igen för att jobba.

Nu funkar det att lägga in bilder igen. Någon annan som har haft problem med det???

Ha det bra!














Bilden är ifrån: www.ikea.com/.../PR_images/midsommar-tisch.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0