Blondinbella

Jag har inte haft tid att sitta vid datorn på ett bra tag. Besökte Isabella Löwengrips blogg (www.blondinbella.blogg.se) och såg att hon har startat ett nytt företag. Likt en internet butik men sönhetsprodukter fast till ett billigare pris. Man får väl se om det dyker upp något riktigt bra erbjudande som är värt att så till på. 

Jag tycker att hon är en bra förbebild och otroligt smart. Det är inte så många 17-åringar som har egna aktiebolag, tjänar pengar på att blogga och dessutom är en väldigt bra förebild för unga tjejer. Jag skulle gladeligen byta liv med henne om jag fick chansen. Keep up the good work Blondinbella "som alla säger".    

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0