Fredag 18 Juli

 Idag har jag varit med familjen på Smultronstället i Söderköping och käkat glass. Jag tog självklart en stor glass med mycket choklad och annat på.Det fick man ju lida för senare. Jag kan bara säga mycket ont i magen och andra otrevligheter. Det är konstigt att de inte har mera laktosfria glassar att välja på med tankte på vilket utbud glassrestaurangen har. Det fanns en laktosfri med jordgubbar och vaniljglass och hur kul är det. De behöver tänka mer på människor med allergier till exempel som gluten, laktos, soja och diabetes. För övrigt öste regnet ner hela tiden men annars var dagen jätte mysig. Senare på kvällen blev det att åka till en kompis.
Det var mycket lugn kväll och dag med prat och mys.










Här är en av årets nyheter på Smultronstället som jag funderade på men bestämde mig för en annan glass. Bilder på min glass kommer senare.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0