Måndag 11 Augusti

Idag har jag varit mycket duktig och hunnit med masor av saker. Dagen började hos tandläkaren för att dra åt tandställningen. Sen blev det att gå ner till tågstationen för att köpa biljetter tills imorgon. Då såg jag Jan Johansen och hans fru+barn. Sen bar det av till frisören. Hade aldrig klippt mig hos henne förut men det blev riktigt bra. Hon sa precis vad hon tyckte och tänkte om saker och ting riktigt rolig faktiskt. Som vanligt fick jag höra att mitt hår är så fin välskött och perfekt. Jag ska berätta hemligheten om hur man får fint hår för er någon gång. Det sparar både tid och pengar samt att du blir vacker. Sen blev det ett ärende på banken som avslutades med en mini shoppingrunda med mamma. Jag bjöd henne på fika. Det brukar ju vara tvärt om men nu när jag har sommarjobb och pengar så kan jag skämma bort mig själv och andra. Jag köpte nya make up svampar i olika storlekar från Kicks och en concealer från Lóreal och ett lipgloss från Isadora. Det blev också en ny kalender. Skolan börjar ju nästa vecka och man vill vara lite förberedd på vad som ska komma......Dagen avslutades med att göra ett nytt Id-kort såg inte klok ut på fotot men skit samma.


Ha de bra!



          

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0