Lördag 30 Augusti

Nu har skolan börjat igen och sommarlovet är slut. Har haft ett superbra sommarlov trots att jag inte har gjort något speciellt. Det har blivit mycket shopping.(bilder kommer).

Jag har nu gått i skolan i 2 veckor och är helt slut. Allt är nytt men också väldigt bra. Igår var det dax för bussfest efter en jobbig skolvecka. Det var jätte kul och nu är jag verkligen trött och det blir att vila upp sig lite så jag orkar med nästa vecka. Jag har verkligen varit som en zombie hela veckan. Men nästa vecka så ska det bli nya tag.

Jag har tyvärr inte kunnat träna av en anledning så det har blivit lite lugnare träning i from av Yoga, Core, Simmning och lite Gym. Kul att prova på nya saker men inget som jag kommer att fortsätta med.

Ja, nu räcker det om mig. Nu ska tipsa er om lite mode nyheter och annat istället.

Ha de bra!


Bilden är lite gammal men strunt samma...

Kommentarer
Postat av: alva

hur har du kunnat få den blomman högst upp på din sida?

2008-09-21 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0